Известие

Collapse
No announcement yet.

...усилвател на спирачките 156-2.4-jtd...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...усилвател на спирачките 156-2.4-jtd...

    ...на 1 от сбирките на варненската група пробвах дизел-бегачката на един колега...още докато маневрирах при потегляне...пипвайки спирачки...на 2-3 пъти забих спътниците по предното стъкло и отзад в облегалките....страшни спирачки,направо все едно бях на първо качване в кола при шофьорски курс....мойте си спираха нормално ефектно,както и редица други коли които съм имал, но на колегата бяха свръх ефектни...в последствие и друг колега сподели,че имал страшни спирачки...междувременно си обслужих колата с нови дискове и накладки,при което при мен нещата си останаха същите...нормално добри...Питането е..на какъв принцип е сервото на спирачките при 156...има ли специална вакуум помпа/както при други дизели/ или откъде точно взема подналягане спирачната система...и може ли да се регулира това подналягане захранващо серво-усилвателя...мерси...
    156-2.4-JTD-99;
    156-2.4-JTD-SW-01;

  • #2
    Re: ...усилвател на спирачките 156-2.4-jtd...

    Първоначално публикувано от mll
    ...на 1 от сбирките на варненската група пробвах дизел-бегачката на един колега...още докато маневрирах при потегляне...пипвайки спирачки...на 2-3 пъти забих спътниците по предното стъкло и отзад в облегалките....страшни спирачки,направо все едно бях на първо качване в кола при шофьорски курс....мойте си спираха нормално ефектно,както и редица други коли които съм имал, но на колегата бяха свръх ефектни...в последствие и друг колега сподели,че имал страшни спирачки...междувременно си обслужих колата с нови дискове и накладки,при което при мен нещата си останаха същите...нормално добри...Питането е..на какъв принцип е сервото на спирачките при 156...има ли специална вакуум помпа/както при други дизели/ или откъде точно взема подналягане спирачната система...и може ли да се регулира това подналягане захранващо серво-усилвателя...мерси...
    хихи...... яки спирачки имаше "моята" белла
    аз май ти бях споменл... чух, че имало настойка на ABS-а
    Някой по-компетентен дано да ти помогне..

    ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !
    http://luchi.bg/ Парапети

    Comment


    • #3
      Да колата която пробвах беше на колегата Diablo; виж приятелю, споменатата висока ефективност на спирачките ти е в диапазона преди сработването на ABS-а..т.че до голяма степен го отдавам на вакуумното усилване, още повече,поради това ,че споменатият ефект е още докато пипнеш педала;другите дизели имат специална т.нар. вакуум помпа,която се върти от двигателя и захранва с подналягане сервоусилвателя на спирачките , и примерно при износване на същата,ефекта на усилване постепенно спада,тази помпа до определена степен си е консуматив..; а при турбодизела във всмукателният колектор няма постоянно подналягане,за разлика от бензинките... то си има буквар за алфа,ама на италиански...кой да го чете...и аз очаквам мнението на някой по запознат в конкретният случай...
      156-2.4-JTD-99;
      156-2.4-JTD-SW-01;

      Comment


      • #4
        Пределно ми е ясно устроиството
        Аз споделям какво съм дочул, зашото не ми е било работа да търся такъв проблем...
        и все пак, нали АБС-а е пряко свързан с помпата...
        би трябвало да има някаква настройка някъде там.... я на помпата, я на абс-а
        Незнам Незнам...... Предполагам само... опитвам се да помогна, може и да греша......
        дано да не е помпата за смяна
        http://luchi.bg/ Парапети

        Comment


        • #5
          На мене също много са чувствителни спирачките и други хора като се качат ме забиват в таблото.Аз като я купих после една седмица спирах сякаш за 1 път карам кола!
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            ...аз си купих друга-пак 2.4 само ,че спортвагон...тя забива така...още не мога да и свикна...
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment


            • #7
              Ами просто.
              Сервото при 2.4ЖТД е с 8"+7" диафрама усилвател.
              При бензиновия 2.0 също мисля, че е същия.
              При всички останали модели е само 8".
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bo
                Ами просто.
                Сервото при 2.4ЖТД е с 8"+7" диафрама усилвател.
                При бензиновия 2.0 също мисля, че е същия.
                При всички останали модели е само 8".
                схванах,мерси колега...весели празници...
                156-2.4-JTD-99;
                156-2.4-JTD-SW-01;

                Comment


                • #9
                  Колега mll, откри ли проблема? Дали има някъде сервизна информация каква стойност трябва да е подналягането от вакум помпата?
                  Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
                  Citroen BX-19GT, 85
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от VladoG
                    Колега mll, откри ли проблема? Дали има някъде сервизна информация каква стойност трябва да е подналягането от вакум помпата?
                    ...колега открих го, записах го...само да го видя къде го сложих, и го качвам....
                    156-2.4-JTD-99;
                    156-2.4-JTD-SW-01;

                    Comment

                    Working...
                    X